hossz: a stucni hosszával kismértékben a váz hossza is korrigálható, tehát ha pl. túl rövid a váz, egy hosszabb méretűvel javítható a tekerési pozíció. Mindig a bringás magasságához és a váz hosszához megfelelő hosszúságú stucnit kell választani. A helytelen pozitúra rontja a komfortot, idő előtti elfáradáshoz vezet, hosszú távon pedig egészségügyi következményekkel is járhat.
emelés: fokban szokás megadni, megmutatja, hogy a villanyakra merőleges síkhoz képest hány fokos szögben emelkedik a stucni felfelé. A legtöbb kormányszárat szimmetrikusra tervezik, így megfordítható, gyakran az emelést is +/- értékkel adják meg emiatt. Ilyenkor lentebb kerül a kormány, sportosabb lesz a tekerési pozíció. Egy nagy emelésű stucnival felegyenesedettebb, túrázósabb pozíciót érhetünk el.
befogóméret: általában 25,4, vagy 31,8 mm, evvel megegyező méretű kormánnyal lehet használni.
kormánycsapágy: a mai mtb-ken szinte kizárólag az A-Head rendszerű kormánycsapágyakkal találkozni, ezeknél a stucni a villanyakra rögzül. A hagyományos menetes villanyakak esetén a kormányszár a nyakba csúszik bele, és egy „diós” (befeszíthető) rendszerrel szorul bele.
villanyak átmérő: majdnem minden esetben 28,6 mm-es (1 1/8”), ezt középtúlméretesnek is nevezik, de létezik 1 és 1 1/2”-os méret is, ehhez megfelelő stucnit kell választani.